מהפיכת הדפוס:
איך להפיק את המקסימום מכל תוצר?
הלקוחות שלך טובעים בפליירים, עלונים וכרטיסי ביקור.
איך בכל זאת אפשר להפוך את התוצרים המודפסים לשגרירים הכי טובים שלך?

 
כולנו מוצפים בחומרים פרסומיים: זה יכול להיות העלון שתלוי על שמשת המכונית שלך, המגנט שמודבק לדלת הבית או כרטיס הביקור שזה הרגע קיבלת. כמה מהם באמת רלוונטיים עבורך? כמה מתוכם נצרבו לך בזיכרון (רגע לפני שהשלכת אותם)?
 
להדפיס פלייר או כרטיס ביקור כל אחד יכול. אך השאלה הכי חשובה היא לא איזה תוצר ברצונך להפיק,
אלא מה ברצונך להפיק ממנו. והתשובה תלויה בגורמים כגון:

  • מי קהל המטרה? איפה אפשר לפגוש אותו?
  • מהו אפיק השיווק הכי אפקטיבי לקהל הזה?
  • איך אפשר לדבר בשפה של הקהל, בהתאם לצרכיו ורצונותיו?
  • האם המסרים מספיק מושכים ומניעים לפעולה?

 
אלו הן רק חלק מהשאלות שחשוב לשאול, כדי להפיק את המקסימום מכל תוצר מודפס. ואת התשובות אנחנו מגלים באמצעות שיטת המגדלור השיווקי: שיטה שמאפשרת לנו לגייס ניסיון של שני עשורים בהפקות דפוס אפקטיביות, כדי לבנות עבורך אסטרטגיה שתייצר מקסימום הצלחות.
 
לא משנה איזה תוצרים ברצונך להדפיס – מעלון או פלייר ועד כרטיס ביקור, ממוצרי קד"ם ועד חוברות ופולדרים: אנחנו בצוות של FIX  נרתום את הניסיון שצברנו כדי להפוך תוצרים שבקושי צפים מעל המים, לעוגנים שיווקיים שמגדילים את זרם הלקוחות.
 
מה כוללות הפקות הדפוס של FIX?

  • גיבוש תכנית פעולה
  • יצירת שפה חזותית ע"י מעצב מנוסה
  • ניסוח מסרים מושחזים ע"י קופירייטר יצירתי
  • הפקת תוצרים מניבים (מתום מגוון תוצרי הדפוס, בהתאם לצרכים שלך)

ולסיום, דבר הקפטן
שלום, כאן הקפטן שלכם מדבר. בלי להגדיר את מטרות הפרסום ואת דרכי ההגעה אליהן, גם התוצר הכי מושקע לא יביא ישועה. אנחנו ב- FIX נסייע לך לנווט את הספינה ליעדה באמצעות הגדרת מטרות, בניית תכנית פעולה וחתירה למטרה באמצעות ביצוע מלוטש.
 
לטעימה ממהפכת הדפוס של FIX