אתרים וחנויות

אתר שומם או מוקד משיכה? הבחירה בידיים שלך...


לבנות אתר זו טיפה בים. בלי לבצע את הפעולות הנכונות הכניסות יהיו דלות, והמכירות?
הרבה מתחת לפני הים. אז איך מפיחים חיים באתר ומגדילים את רווחיותו?


לבנות אתר, חנות או דף נחיתה זה חשוב – אבל לא מספיק כדי להביא לקוחות. האתר יכול להיראות טוב, ממש שונית אלמוגים יפהפייה. אך בלי לבצע את הפעולות הנחוצות, התנועה תהיה מועטה וכך גם המכירות. זו הסיבה שלפעמים בעלי עסקים שבנו חנות ווירטואלית רואים בעיניים כלות איך אנשים ממלאים את העגלה הווירטואלית, אבל בדרך לתשלום הם נעלמים. וזה מתסכל.

איך יוצאים מהמערבולת?
כל עסק הוא ייחודי, עם אופי וזהות משלו. לכן אנחנו ב- FIX קודם כל צוללים לעומק העסק לפני שנגבש תכנית אסטרטגית מקיפה ומותאמת אישית. תכנית שתצייד אותך באתר מעוצב, איכותי, יעיל ומניע לפעולה. בשלב הראשון נחליט איזה סוג אתר דרוש לעסק:


אתר תדמית – נתכנן, נאפיין ונעצב את האתר במקצועיות, כך שיהיה מעניין (ולא עמוס מדי), מהיר, מיוחד ומושך את העין. גם לאחר שיעלה לאוויר, נוודא שהאתר לא יצבור אבק וייבלע בתהומות מנועי החיפוש, אלא נרענן ונקדם את התכנים.

חנות אינטרנטית – איך נהפוך את החנות שלך למכונת מכירות משומנת? נוודא שהמוצרים מתאימים למכירה ברשת, נחלק אותם לקטגוריות, ננסח מסרים מושכים ונבצע חיבור למערכת סליקה מאובטחת בתקן pci. כמובן שנדאג גם לנראות מרשימה ולהצגה אטרקטיבית של המוצרים.
והכי חשוב: ניצור תהליך קנייה ממוקד שיניע את הלקוח לפעולה ולא יאפשר לו ללכת לאיבוד. בהתאם לצורך נמשיך לנהל את האתר, לקדם ולסדר אותו (בחנות פיזית לא מסדרים את המדפים?) באופן שוטף, כדי לאפשר לך להמשיך ליהנות ממבול של עסקאות.

בניית דפי נחיתה ממוקדים – שיניעו לביצוע הפעולה הרצויה: מהשארת הפרטים ועד ביצוע רכישה.
 

הפעולות שיזרימו אליך עוד לקוחות
במסגרת הקמת האתר או החנות, נבצע עבורך את הפעולות הבאות:

  1. אפיון – נבחן מי קהל היעד, מה הצרכים של העסק, מה מטרת האתר, אלו תכנים הוא יכלול ולא פחות חשוב - איך הוא ייראה?

  2. תכנית פעולה מפורטת – שמטרתה מצד אחד להזרים תנועה לאתר, ומצד שני לתרגם אותה לכמה שיותר לידי ורכישות.

  3. בניית האתר – אנחנו בונים, מעצבים וכותבים במיומנות תוך שימוש במילות המפתח הנכונות, במסרים חדים שקולעים למטרה ובעיצובים מושכים. כל האתרים רספונסיביים (מותאמים לכל המסכים) ונגישים.

  4. הגדלת החשיפה – אחרי שהאתר או החנות יעלו לאוויר, נזרים אליהם תנועה באמצעות קמפיין ממומן המותאם לצרכיך. 

 

לאתר שמזרים לקוחות >>